Laci barátommal úgy döntöttünk, hogy ma zúzapörkölt készítése közben elvégzünk egy igen egyszerű tesztet. Már régóta terveztem, most végre megcsináljuk.

A kaja alapanyag vásárlás közben vettünk 6 db olcsó sört, ezeket fogjuk letesztelni, hogy valóban rosszabb-e az ízük, mint egy drágább sörnek. Azért egy határt húztunk: 4%-os alkohol tartalom fölötti söröket vettünk. Elvégre mi nem divatból iszunk :)

Na már most javítok, nem is olcsóságra mentünk hanem kevésbé népszerűre :)

Folyamatosan töltöm fel a tapasztalatokat, és mind a ketten írunk róla valamit :)

A pontozási rendszer: 1-5-ig. 1=kuka 5=ezentúl csak ezt iszom :)

1. 15:10 Union, ár:165 Huf, 4.9% Vol. (Szlovén)

Gyuri: hát így elsőre egy kicsit tompa, talán még édes is nekem. Ha választani kellene akkor inkább borsodit veszek ennyiért :) Nem érte meg. De teljesen iható.

Osztályzat: 3.5

Laci: Nekem egy kicsit kesernyés íze van, több bubi is mehetne bele (csak 3 bubis) de iható. Igaz a sör nem ilyen :)

Osztályzat: 3

Gyuri: Neki ugrunk közben a zúzapörköltnek is, nehogy hamarabb legyünk kész mint a kaja :)

2. 15:40 Brauer, ár:109Huf, 4.0% Vol. (szerintem magyar)

Gyuri: színre (nem mintha látnám), szagra jónak tűnik. Az íze az teljesen semmilyen. Nem édes, nem keserű, semmi sem jut róla eszembe. Lehet hogy azoknak a söre, aki nem szereti a sört :)

Osztályzat: 2.5

ps.: annyi hatása már volt a sörnek, hogy 3 hagymát belevágtunk, de kevésnek tűnt, gyorsan pucoltunk még egyet, erre megtaláltuk a hiányzót a mosogatón :)) Laciiii nem figyelsz :) te jössz...

Laci: (most már a mefelelő mennyiségű hagyma van a bödönbe :))a bubikkal semmi gond, ízre egy kicsit semmis (korty) egy kicsit olyan mint hegyalján kb 4-5 nap után már csak iszom :) Az ár érték arány kb.: 0,8

Osztályzat: 2

3. 16:14 Waldert, ár:129 Huf, 4.0% Vol. (Dreher sörgyár)

Gyuri: Na ennek még csak habja se nagyon lett. Úgy kell kiimádkozni a bubit... mintha egy fagyott újra kiolvasztott sört innék. Na ezt nem innék többet.Nem tudom ajánlani.

Osztályzat: 1.5

mert ki azért nem dobom ;)

 

Laci: A SÖR NEM ILYEN!!! (tudom, hogy már írtam, de ez tényleg nem olyan). Az első korty után furcsa grimaszt vágtam. (2. korty) nem lett jobb, ez nagyon sz.r! Ár érték arány: 0.0001

Osztályzat: 1

 

4. 16:45 Karpakie, ár: 119 Huf, 5% Vol. (Lengyel)

Gyuri: Na a lengyelek rosszat csak nem csinálnak... Kicsit karamel ízre hajaz... mintha barna sört innék... érdekes de annyira nem rossz (bár én szeretem soproni démont).
Szerintem ez barna sör :) Bár világos a színe, tudom most sokan azt mondják úgy sem látom ,hisz színtévesztő vagyok. :)

Nem rossz (az előzőhöz képest :)

Osztályzat: 4

Laci: Egy kicsit olyan mint a rossz búza sör vagyis inkább mintha nyalókát iszogatnék. Illatra poshadt sörre hasonlít (bár még nem volt alkalmam ízlelni ilyet, mert sosem volt ideje idáig fajulni) :)

Osztályzat: 1.5 (Gyuri után szabadon)

5. 17:30 DeHelder, ár: 149 Huf, 5% Vol. (Lengyel)

Gyuri: Bevallom őszintén egyszer már ittam ilyen sört, és nem ízlett. Kíváncsi vagyok másodjára milyen... színre szagra normál... na most sem jön be, nagyon semmi íze van, lehet valaki erre azt mondja hogy selymes, de nekem ez karakter nélküli.

Osztályzat: 2

Laci: Félédes sör, nem rossz, bár nem fogok rászokni (csak a borsodi), így a vége felé össze-vissza vannak az ízek. Bubi rendben van, világos sör de elmegy barnának is, illat alapján. Azt kell hogy mondjam a zúza pörkölt jobb!!!Ár érték arány (akcióban a borsodi 159 HUF), így 0.8. Köszönöm a figyelmet :) (lájkoljátok)

Osztályzat: 2.5

6. 18:00 Tesco Strong Lager, ár: 199 Huf, 7% Vol. (mivel tesco-s nem tudom, lengyel)

 

Gyuri: Na stílszerűen ezt hagytuk a végére. :) Két dolog miatt hagytuk utoljára ezt a sört: Tesco-s tehát a legalja, 7%-os tehát kemányebb mint a koporsószög :)
Lássuk is: egy kicsit ez is hajaz a barna sörre (bár gondolom azért mert ilyen erős), de nem rossz, sőt, rendesen finom :), nálam ez befutó. A mai nap a legjobb ez.

Osztályzat: 5

ui.: a pörkölt lassan kész, kicsit feldobtuk gombával és borsóval... remélem mindenki evett és ivott rendesen ;)

Laci: Alkohol % tökéltetes! Egy kicsit barna sörre hasonlít, de finom. Szerintem a mai nap ez a legjobb (a BARCA-Real meccsre lesz bosodi :)) [Hajrá BARCA :)] Illatra, bubira, ízre majdnem tökéletes :) Ár érték arány: (csak azért mert a borsodi akciósan jobb ;) 0.9 juhú :)

Osztályzat: 5

Konklúzió:

Gyuri: Na végül is a célt elértük, majdnem részegek vagyunk, árban közép kategóriában maradtunk, és a sörök nagyrésze iható volt. Úgy gondolom a kevésbé népszerűbb sörök is hozzák a szintet... iható :) A lesajnált tesco sör pedig viszi a prímet. Legalább is ez a Strong. Volt tesco sör 3%-os is, de azt nem mertük bevállalni. Én azt mondom mindig olcsó sört fogok inni :)

Pörkölt kész, ha Lacika is megírja a magáét, akkor teszek fel egy képet róla :)

Azt hiszem nyugodtan mondhatom hogy a zúzapörkölt és mi is kész vagyunk ;)

Laci: A mai nap eseményei: Chesea X-elt (hi,hi,hi) remélem az MU nyer (már vezet 1:2-re) A sörök jók voltak (hellyel-közzel) a legjobb a TS - Strong Lager Full Bodied Beer 7% vol. 500 ml e :) Ajánlom mindenkinek a tesztet, a vége biztosra mondhatom, hogy jól esik. Tanulság: mielőtt olcsó sörre vetemedsz, nézdd meg ezt a blogot, tájékozódj, olvass és fizess a boltban. Olcsó sör a király!!! Nem mondom, hogy mindig ezt fogom inne, de ha rá szorulok, akkor felőlem jöhet.
 

Na Tsá!!!

JA, no meg a DVSC nyert... juhú

És a végeredmény:

És mindenkinke köszönjük aki velünk tartott :) Jobbulást, jó sörözést mindenkinek.

És akik aggódnának hogy csak 6 sört iszunk, van még egy karton borsodink itthon, nyugiii ;)

Címkék: teszt sör alkohol beer gyuri olcsó sör kecső lacika

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr963152623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Májkül Szkatt 2011.08.14. 20:10:52

Undorító az a zúzapörkölt. :)

oOMoHiOo (törölt) 2011.08.14. 20:29:02

Srácok, nem tudom feltűnt-e nektek a tesztelés közben, hogy egyre-másra läger söröket kortyoltok... azok pedig azért hajazhatnak kissé a barnára, mert nem olyan kesernyések, mint a pils típusú sörök, nem másért ;)

Embervad 2011.08.14. 20:34:15

őszinte kis prosztó blog! tetszik!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.14. 20:35:07

zuzaporkolt
tescos sor
tudtok elni

titantoma 2011.08.14. 20:40:28

Ez aztán a sörteszt, semmi vakpróba, semmi ideológia, csak színtiszta szubjektív vélemény. Tetszik

Zirowe 2011.08.14. 20:49:36

Hááát..
Én ezeket nem nevezném olcsónak, viszont szar sörök.

Olcsónak ott van a holsten akciósan 129ft/0,5liter, de az kivételes.

Ami olcsó és finom, és majdnem mindig annyiba kerül: hb.
149ft/0,5liter, és legalább tudom, hogy jó sört iszom. :)

Baldvogel 2011.08.14. 20:50:38

A képen látszik, hogy a "zúzapörkölt", vagy mi, csak ok volt az ivásra (casus bibendi, ahogy a régi római sörözők mondták). Ezt a későbbi kifinomultabb sörteszteken el lehet hagyni, de ha mindenképpen kell főzni az ivás mellett, akkor nem kell bemutatni a mellékterméket.
A korsó söröket látva volna egy tippem, hogy miért az utolsó sör lett a nyerő. :-)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2011.08.14. 21:01:35

Mindenkinek köszönjük a hozzászólásokat, egy őszinte nem megtervezett, nem velvetes posztot olvashattok :)

nemvicces név 2011.08.14. 21:08:07

Errefelé nálunk van egy Nimród nevű, amit meglátva röhögve azonnal vettünk egyet a boltban, ahol a dobozos AranyÁszok 220 Ft, ez meg 149 volt. :O
A nyitást aztán kellemes meglepetés követte, egyáltalán nem a várt színvonalat hozta.

Normális árfekvésű boltban 100 Ft körül is beszerezhető, de nyilván nem egy Borostyán minőséget kell várni. :P

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2011.08.14. 21:23:49

na azt a nimródot szívesen megkóstolnánk :) majd utána nézünk és írunk róla valamit :)

rajen 2011.08.14. 22:05:30

Jó ez a blog! :D Én ezeket alapból nem merem megvenni, a Karpacikiét kóstoltam egyedül. Még számtalan prosztómárka van, próbáljátok ki a többit is. Van olyan is, amit talán 1x látok a boltban, aztán soha többé.

szintetikus 2011.08.14. 22:30:08

az union anno csalogató volt a doboz piros színe miatt, hát elsőre fura volt, de le lehet vele öblíteni a torkunkat, de 165 ft-os árával nem is olyan olcsó
a tescosat ki fogom próbálni :D

pizzaboy 2011.08.15. 00:28:26

A Borsodit légyszi ne vegyétek a szátokra, mint sört. Max habzó víz, már ha lenne habtartó képessége. Borzalmasan gyenge lett, mióta pár hónapja design-t váltottak.

Meg lehet nézni az üveg hátulján összetevőit, és lehet szörnyülködni. (És ha valaki megnéz egy régebbit, nem ugyanaz)

szb9 2011.08.15. 00:30:09

srácok kicsit sok a szmájli :)

danixxx 2011.08.15. 00:37:22

Látszik, hogy nem csak 6 sört vettetek, mert a teszkósból van még1 a képen. És ez az, amit még nem ittam az összes közül, de a bejegyzésnek hála, veszek 1 kartonnal...
PS: a Szent István/Rákóczi kategória hol marad? Nem csak lidlibe, penibe meg teszkóba kell menni vásárolni!!!

mojoking77 2011.08.15. 01:25:58

Hat sracok, lelketek rajta. (Bar a zuzaporkolt jol nezett ki..).. En igazi sznobszemetleda modjara Leffe Blonde-tol kezdek kellemesen becsipni, es nem is volt olyan veszett draga (4.35 Euro/6 uveg). Ja amugy ez a gyengebb fajta, most nezem 6.6%-os..., es ettol kissebb valoszinuseggel vakulok meg honap reggelre..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.15. 01:43:24

@mojoking77: hat szarintem a zuza eleg szarul nez ki, dehat..
viszont a DeHeldernek a szinvilaga es betutipusa eleg erdekes....

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.15. 03:55:53

Az a pörkölt undorító, a zúzát egyébként is ut'lom, az erôs Tesco sör viszont jó, ha a berúgás a cél.

2011.08.15. 05:31:51

"ps.: annyi hatása már volt a sörnek, hogy 3 hagymát belevágtunk"

Jó lehet ez a Brauer, ha még úgy is 2-2.5-öt kapott, hogy három hagymát belevágtatok.

cellimega 2011.08.15. 06:41:52

A De Helder 230-250 szokott lenni a Tecsóban, a Karpackie 170, csak most mind2 le volt árazva.
Mindkettő sokkal jobb, mint a magyar sörök.
Ez a poszt egy Borsodi-reklám. Pedig a Borsodinak konkrétan patkányíze van sztem.

Volt egy nagyon jó lengyel sör egyébként a Tecóban néhány éve: Barley volt a neve. Bármennyit meg lehetett inni belőle, mégsem lett az ember másnapos.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2011.08.15. 07:48:12

Ez természetesen szubjektív teszt, mindenki másfajta söröket szeret. Abban egyetértek hogy a borsodi a designe váltás óta nem a régi.

Talán még a másnaposság sem attól függ mit iszol (én egyiktől sem vagyok).

Legközelebb lidli, vagy peni 80-forintos söröket kóstolunk. :)

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2011.08.15. 07:52:06

@oOMoHiOo: A Pilseni is Lager sör. Ahogy már korábban máshol írtam: Minden pilseni lager, de nem minden lager pilseni. Az alsó erjesztésű söröket nevezik egyébként lagernek a tárolhatóság (lagerung) miatt. A barna sörök is lager sörök (már amelyek nem felső erjesztésűek)

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2011.08.15. 08:41:45

Borsodi mint referencia sör, hát izlés dolga, én spec csak az ízét nem szeretem... nálunk most Lövenbrau üldögél a hütőben, 200 alatt a sarki sparból és stilszerűen nyomok egy szmájlingert :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.08.15. 08:50:45

@trollala: van egy rossz hírem: a lővenbráj, a holszten és beksz is bőcsi termék szegény újabban, pedig az üveges import Holsten a legjobb sörök egyike volt. Meg a Spaten és a Steffl. De már a Hofbrau is hófbráj lett és itthon főzik, butítva.

Persze, a sör az sör, nem pina, hogy összevesszünk rajta.

Én a Tesco színes (kékdobozos) lagert és a strong lagert szoktam venni, meg az Aldi osztrák söreit. A kék és stron teszkós sör lengyel, és bármelyik kommersz magyar sörrel állja az összehasonlítást.

Elijah_Baley 2011.08.15. 08:53:39

szerintem ne álljatok meg ezen a szinten, legközelebb teszteljetek flakonos söröket is :)

dansun 2011.08.15. 08:57:48

...ha már olcsó sör, akkor legyen magyar, abból meg ez a "még iható" kategória: Rocky Cellar ár: 99 Huf, 4.9% Vol.

...ja, és ennyiért a Hofer-ben (vagy mi a franc itthon a neve) lehet kapni. de az igazi focinézős megoldás, amikor 4 dobozt összeöntünk 1,5 liter citromos bubissal egy zsiráfba a tévé előtt, és rájárunk, mint a szopós malacok.

dekás dezső 2011.08.15. 09:02:51

ha igazán szar sört akartok inni vegyetek Coronitat vagy Millert 3 normális sör áráért:PPP
a zuza meg a róka pofájába való maximum. rendes férfiember bebaszva pacalt eszik kanállal, aztán nagyokat böfögve büdös zokniban ráfekszik a frissen mosott ágyneműre, miután jól telehugyozta a zuhanyfülkébe;)

szobakutty 2011.08.15. 09:04:38

@Zirowe: érdekes hogy pont a HB-t említed mert az csak volt jó sör...
Amióta szerepel a dobozon hogy "új karakteres íz" azóta nem tudom meginni. Azelőtt 5 most 4,2%-os és bekerült pár nemkívánatos anyag az összetevők közé...
Holsten szintén az utóbbi években változott szarsörré, kár értük :(

Lallyy 2011.08.15. 09:08:22

Kétszeresen is ki kell ábrándítsalak titeket: 1. ezek nem sörök, 2. a kiimáTkozni(?) szó leírásával vesztettetek egy olvasót.

Öcsielvtárs 2011.08.15. 09:23:19

@cellimega: Ha jól emlékszem most a CBA árulja ( valami 90 FT. körül... ) de még nem mertem kipróbálni.

lancos8 2011.08.15. 10:19:47

Na...A zúzapörkölt nagyon finom volt (be is vágtam egy púpos tányérral, igaz Gyuri?! :)) Lehet a fényképen nem adta ki, de kanalazva adta rendesen.
SÖR: a sör az csak jó lehet (megfelelő mennyiségben biztos).
A teszt folytatódik (szeptemberben lesz szabad hétvége) LIDL v. PENNY v. ALDI -s sörökkel :) szerintem ismét egy jó pörkölt társaságában csak hogy legyen neve a gyereknek!!!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.15. 10:40:23

A Brauer német sör, én ezek közül a DeHelder kivételével mindet kóstoltam, és szerintem a Brauer köztük a legjobb, az a 7%-os Tesco pedig szerintem a legszarabb. Persze aki magát az alkoholt szereti a sörben... :-)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.15. 10:44:31

@trollala:
Én azt nem értem meg sosem, hogy a Löwenbraut miért veszik annyian. Kb. 120 Ft-ot érne szerintem a minősége alapján(legalábbis a licenszes, amit a bordodi sörgyár gyárt).

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.15. 10:45:36

@lancos8:
Lidlből ki ne hagyjátok a Grafenwalder búzát!

lancos8 2011.08.15. 11:05:05

@Zabalint: legközelebb két kritérium lesz >=4% vol. és <150 HUF, de javaslatodra a Grafenwalder búzát kötelezővé teszem :)

barumka 2011.08.15. 11:06:41

Nagyon nagy arcok vagytok. Aki bármilyen sör helyett a borsodit választaná, na annak fogalma sincs a sörről. Meg a zúza pöri?? vagy minek nevezzem. A pöriről sem tudjátok hogy milyen, akkor milyen véleményt várunk egy sörről.... Na mindegy. Ha már olcsó sör, akkor 159 ért van a lidliben, az aldiba is normális sör. Bár lehet hogy a kimosott hordóból kiöntött borsodi ettől is jobb lesz nektek .Blö....

andrush 2011.08.15. 11:13:07

Legjobb lengyel sör: Tyskie!! De általánosságban elmondható, hogy a lengyel sörök frankók, Karpackiet még nem ittam.

shearer86 2011.08.15. 11:15:14

a lidl verhetetlen az olcsó saját márkás sörök tekintetében. 2 márkájuk (vicc nélkül) a következő: BEER és DEEP (tényleg ez a márkája:) 99 HUF darabja.

a hazai márkák közül pedig "ajánlanám" a Ménesit :)

Külföldi Viktor 2011.08.15. 11:16:59

a borsodi nevű, mosatlan, 3napos zokni ízű pocsolyalé ihatatlan fos. ahogy minden líszenszsör, amit bőcsön (és ált mo-n, vö kozel, löwenbrau, spaten stb) elkezdenek gyártani, sajnos. pilsner urquell, budweiser, radeberger, wernesgrüner, na ezek sörök.

Kivlov 2011.08.15. 11:22:22

@Külföldi Viktor:
A borsodi a legjobb magyar sör, klasszisokkal üti a drehert.
Ezek aközül a karpackie az nem rossz. De olcsó sörből az AdamBrau, RiesenBrau, Servatius, Kőbányai (!).

gregibroki 2011.08.15. 11:26:08

@barumka: nem gurmékkal van dolguk, de aranyosak nagyon - szerintem. Ha lehet tippelni, műegyetemisták, de mindenképpen tétékások.
A Borsodi az egy rakás sz@rt sem ér sajnos, de majd alakul az izlés. Nekem a személyes kedvencem a soproni 200 ft alatti kategóriában. Az ilyen leakciózott Holsten,Löwenbrau, stb sörökben meg nem bízom, szintén olyan szarok, mint a borsodi vagy dréher. Közük sincs az anyaországbeli sörökhöz (löwenbraut mindig trének gondoltam, Ausztriában legelőször nem is mertem venni, de ég és föld az meg az itthoni ugyanannyiért kb). Olcsó söröknél az aldis bergvalami viszi a prímet, 160-ért egy teljesen jó lagert iszol.

gregibroki 2011.08.15. 11:36:06

@Zabalint: én is azt gondolom, hogy az a löwenbrau simán befér a pocsolyakategóriába drágán, köze sincs az eredetihez.
Tegnap vettem balatoni világost 70 magyar forintért a lidlben, 3%-os alkohollal, nem bontottam ki, de egy hajléktalannak sem merném odaadni, mert lehet megsértődne. Viszont a cimkéje is roppant nevettetnivaló (most utánnanézve nem is tudtam enniyre híres: hu.wikipedia.org/wiki/Balatoni_Vil%C3%A1gos)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.15. 11:37:08

@andrush:
Zubr :-)

@shearer86:
Nekem nem ízlett a Beer meg a Deep sem, azt hiszem volt valami Finkbrau, az például ok(a Grafenwalder búza mellett, amit előbb említettem, ami a legjobb ár-érték arányú búzasör itthon). Amit sokan vesznek Lidlben az az Argus, ezt megint csak nem értem, a Soproni árában nyújtja azt a minőséget, mint a 120 Ft-os sörök.

@Kivlov:
Szerintem meg a Soproni a legjobb magyar sör(régebben a Soproni Kinizsi volt az, csak beszüntették a gyártását). Én egyébként a Borsodit is jobban szeretem, mint a Drehert.

Az Adambrau a Löwenbrau és az Argus mellett a harmadik, amit nem értek miért olyan népszerű, pedig nincs jó íze, és ahhoz képest drága. Pl. Sárkány sokkal olcsóbb és van olyan jó. A Servatius meg szerintem kritikán aluli, egyszer anno téli edzőtáborban a büfében csak Adambrau és Servatius volt, na ott szerettem az Adambraut, mert volt mihez hasonlítani...

barumka 2011.08.15. 11:39:30

Én nem iszom magyar sört. Ha egy vendéglátóipari egységben nincsen Cseh sör, akkor megyek tovább addig, míg találok. Apukám ezelőtt 20 éve megmondta, fiam a sör az a csehektől származik. Attól nem fáj a fejem, van íze, zamata. Bár ha idehaza belenyúlnak, pl Kozel, akkor már sokat nem ér.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.15. 11:44:03

@gregibroki:
A Balatoni Világos a Kanizsai mellett anno a kanizsai sörgyár terméke volt, akkor én még gyerek voltam és nem ittam sört, de nálam idősebb ismerőseim egybehangzó véleménye szerint jó sör volt. Aztán az a sörgyár megszűnt, ezeket a neveket a kőbányai sörgyár vette át, és árulja ezeken a neveken ezeket a hordómosókat.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2011.08.15. 11:49:38

@gregibroki: Hízelgő :) de nem vagyunk már olyan fiatalok. Régóta dolgozunk és nem Budapesten tanultunk.

Nem jött le hogy vidéki suttyók vagyunk? És ezért nem a Budvájszőrt isszuk :)

Köszönjük az észrevételeket. A jótanácsokat megfogadjuk ;)

Kivlov 2011.08.15. 12:53:47

@Zabalint:
A Soproni is jó, bár más ízvilág, mint a Borsodi.
Az Adam nem drága, 130ért már lehet kapni. A Lőwen édeskésebb, jéghidegen tökéletes 150ért, az Árgus szintén nagyon jó az árához képest. A Sárkány klasszisokkal gyenébb ezeknél.
A Servatius is nagyon jó.
Ami viszont bűnrossz: AltenBrau, Nádor (igazi antisör), Kenner (sörnek látszó tárgy), meg kb 4% alatt mind...

tincze 2011.08.15. 13:24:27

én meg szoktam nézni a lidliben a dobozon a német tisztasági törvény feliratot.
ha az rajta van akkor nem lehet az olyan rossz (nem is az. pl. a Steininger)
vigyázat! láttam már olyat ,hogy átqrósan "német ízlés szerint" felirat volt a lőrés dobozon!!
amúgy meg rákaptam a pilsner urquell-ra.
cseh barátainknál azt írja fel az orvos az epéseknek! :-)
jó hidegen, szilvával !

tincze 2011.08.15. 13:26:14

@tincze: ja!
a pilsner urquell 199 a lidliben.
olcsóbb némelyik kommersz magyar sörnél.

gregibroki 2011.08.15. 13:28:38

@Dexxter182: mi régebben alapítottunk egy lindenhof klubbot, ez volt az éjjel-nappaliban és rekeszszámra fogysztottuk ezt az ipari hulladékot, de már régen volt (ja és persz tudtuk, hogy szar:)) olcsovolt.blogspot.com/2009/06/lindenhof-az-uj-ero.html

gregibroki 2011.08.15. 13:32:54

@Zabalint: sajnálom, hogy ilyen szarokat gyártanak olyan néven, amik régen jók voltak.
Én magyarból csak a sopronit tudom meginni, mást nem szívesen. Borsodit max csapolva Borsodban. Dréhert soha. Arany Ászokot pedig csak akkor, ha nagyon nagy szarban vagyok, vagy tökrészegen betérünk egy aranypéntekes kocsmába.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2011.08.16. 00:40:48

Régen volt, hogy SK-ban teszteltünk söröket, elsô kisboltból összevásároltunk mindent, eredmény: valami 8%-os (nem alk.%, hanem szárazanyag) kivételével minden jó volt, de a legjobb a Velkopopovický Kozel. Sajnos, már SK-ba is innen exportálják, FAIL.

Jó a hangnem, srácok, még ha a Borsodival hatalmasat is hibáztok.

1x mérjétek össze a mo-i gyárakat (s, b, dr), kontrollként Pilsner Urquellt javaslok.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.16. 10:47:29

Mivel semlegesítettétek az előző sör ízét? Alma, vagy sajt? Mi dukál ilyenkor?

Másrészt az alkohol szintet hogyan kalibráltátok? Ahogy azt szokták mondani: Nincs rossz, csak kevés pia. :)

Legközelebb páros vakpróbával kísérletezzetek, hogy a placebo hatást is kiszűrjétek. ;)

lobster thermidor 2012.06.17. 11:24:23

UNION-t Szlovéniában kell inni!

Amúgy az legalább a helyiek egyik közkedvelt söre, amit csapolva is ihatsz bárhol.
Ellentétben a többivel, amikkel csak az élelmiszerdiszkontok polcain a származási hely, és a gyártó feltüntetése nélküli bádogdobozos változatban találkozhatsz.
Talán ez az apróság elmond valamit, a sörhöz egy cseppet értőknek!
süti beállítások módosítása