Ez de komoly....

Mellettem halgatták ezt a videót, amikor meghallottam a kulcs mondtatot:

"Egy barbi egy paris hilton, és egy királylány vagyok három az egyben."

Gondoltam, ez meg mi egy "kvázimódó" lehet. Testi és szellemi javak hiányában, halmozottan hátrányos helyzetű elkényesztetett csillám póni, akit 6-an reszelnek a kosárcsapatból a szalagavató bálon, hátul a tuják mögött. :)

És ez bazdmeg nem hazudik, vagy legalább is a kamerának nem, a barátainak igen.

Ez, ez a legalja, nézzétek meg ilyet még nem basztatok.

A videó címe:

"Szép és okos vagyok."

De ez csúnya (bár sminkelt), és olyan buta mint a tök. Ha a biciglit a hülyeség hajtaná, akkor kontrával menne fel a himalájára.

Úgy látszik felnőtt a való világ, jersey shore nemzedék. Meg lehet nézni mit csináltak a fiatalokból. Ahogy bandi mondta még anno: "lehet tapsolni a szarnak" :)

Az meg külön kritika hogy ezt mutogatják :) Ennek a Fővárosi Állat- és Növénykert-ben lenne a helye. :)

Eddig sem néztem az igazi világot, ez valószínüleg az első és utolsó posztom róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr443231063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökifej 2011.09.16. 10:17:49

AttyaIsten, földhöz kéne csapni!
süti beállítások módosítása