Sziasztok, újból üdvözlünk mindenkit.
A legutóbbi sörtesztünk nagy sikere miatt újból nekivágunk a dolognak.

Nagyon sok építőjellegű kritikát kaptunk, amik segítségével tökéletesítjük a sörkóstolás intézményét. Például elmentünk aldi-ba és lidl-be ;) Mostmár tudjuk hogy két sör között semlegesíteni kell az előző sör ízét, ill. hogy a zúza pörkölt undorító.

Ezért ma sült csirkeszárnyat csinálunk különböző pácokban, és szereztünk fokhagymás pálinkát az előző sör ízének semlegesítésére ;)

Sikerünket megirigyelve Andor barátom is részt vesz a tesztben (ő hozta a pálinkát).

Tehát  a sztenderdek a következők:

Ismét 6 db sört fogunk megkóstolni.

A pontozási rendszer: 1-5-ig. 1=kuka 5=ezentúl csak ezt iszom
Az alkohol tartalom minimum 4%

Andor: kedvenc sör: Guiness
Lacika: Borsodi
Jómagam: Borsodi

 

1. 17:15 Sixtusbrau, ár:149 Huf, 4.2% Vol. (Osztrák, Aldi)

Gyuri: Izgalommal vágok neki ennek a sörnek, valamiért a sixtus-kápolna jut eszembe a nevéről. Magas volt az elvárás. Ez a sör egy jó közepes. Ízre, bubira szagra közepes. Iható de nem nagyon jó. Nyugodt szívvel ajánlom.


 Andor:Kilestem rafkósan hogy Ausztriában gyártott sörről beszélünk, így komoly kihívásra számítottam, de sajnos annyira nem visítottak az ízlelőbimbóim az örömtől. Szagra illatos savanykás másnaposságra tökéletesen megfelelő sör. Bubira mint a tablettás plussz, nem olyan erős könnyeztető. Ízre karcos, éles, de kibírható. Egy barátok közt néző embernek film közben tökéletes, egyébként nem fogok rászokni. Vesemosatónak tökéletes.

 

 Lacika: Sziasztok! Nem mondom hogy rá fogok szokni, de nem rossz. Mikor kortyolom, akkor egész jó íze van, de az utó íze elég sz.r. Olyan mint a víz. Egyébként sem szeretem a friccc népet és szomszédjait, de azt gondoltam, hogy Osztrák sör révén jobb lesz. Összefoglalva felejtős.

 

2. 17:50 Grafenwalder, ár:149 Huf, 4.9% Vol. (Horvát, Lidl)

 Gyuri: Öblítettünk fokhagymás pálinkával...
Ennek a szaga elég keményen sokkolt, még ha ízre esetleg jó is, csak megfázva ajánlom...
Ízre sem nagy ász. Spóroltak a dobozzal is, papír vékony... Ez nagyon zöld. Kevés a bubi is. Nálam ez:

 

Andor: Húúú gyerekek. Ennek a szaga mint a vegyitámadásban elpusztult rozmár másnapos szájszaga, íze meg jellemtelen, utóíze a mandulámon maradt Unicumra emlékeztet.Elvileg német sör, szerintem a visszamaradott mustárgázzal erjesztett katyvasz lehet. Bubira már nem is tudom, szúr az oldalam is. :) Ha elég nagy kortyot iszol megborzongsz mint egy Balázs Pali koncerten.

 

Lacika: Fokhagymás pálinka...király! Ebbe a sörbe is beleszagoltam mint a pálinkába, nos ez nem esett jól. Osztrákok után Német sör, gondolom ők nem ezt isszák, van egy olyan sejtelmem, hogy csak nekünk magyaroknak főzik...vegyítik valami fos recept alapján. Nos a pontozásról csak annyi, hogy azért lesz annyi amennyi mert nem vagyok hajlandó sört (amiért fizettem) kiönteni. Hamar eljött a pillanat...A SÖR NEM ILYEN!!!

 

3. 18:25 Finkbrau, ár:145 Huf, 4.9% Vol. (Horvát, Lidl)

 Gyuri: na ez legalább nem büdös. Viszont ízre elég "óvatos". Szerintem ez iható. Talán még majdnem jó is. Sikerült habosra kitöltenem (a képet egy fél pillanattal később készítettem).
A fokhagymást inkább utána ittam :)
A frappáns hasonlatokat meghagyom Andor barátomnak.

 

 

Andor: Nos, ez nem rossz. Hasonlít a sörre. 4,9 % nem is rossz. Német sörnek van titulálva, tulajdonképpen hozza is a formát. Ennek már illata van, kesernyés mint egy sörnek, bubira kellemesen, nem könnyezősre marósan érződik. Ízre kesernyés, mondjuk ki: sör íze van. Horgászáshoz, meccsnézéshez melegen ajánlani tudom, amolyan jó kis sör. A két korty teszten sem okoz hányási kényszert, lecsúszik és egy büff kíséretében megnyugszik a gyomorban kesernyés szájízet hagyva maga után. Eddig a legjobb:

 

 Lacika: Rájöttem, hogy a mai napon mivel LIDL-ben vásároltunk ezért szinte csak Német sör lesz a porondon :( Kezd felül kerekedni a fokhagymás illata, íze és büfi utáni illat :) Nos a sörröl: profilból jól áll a kezemben (szerintem). Ízre halvány (bár nem rossz), bubira sörre hasonlít, mire megírjuk a véleményt el is fogy, tehát iható. Tudom ajánlani, ár érték arányban közepes (bár Tescoban Borsodi 159-169 Ft.- jobb), meccs nézéshez tökéletes, ha nincs más :)

 

4. 19:05 Berg König, ár:149 Huf, 5.2% Vol. (Osztrák, Aldi)

Gyuri: Na ezen beszarok, rá van írva hogy márciusi sör... asszem akkor alapbol rosszúl csinálunk mindent. Szagra mintha sterilizálva lenne. Egyébként zavaros az íze. Meg sem tuodm mondani milyen. Mint amikor kajak részegen iszod a sört, és nem is érdekel milyen íze van. De nem szörnyű, ittam ma már rosszabbat is.

 

AndorSzóval. Színre sör. Egy újabb osztrák sör.A súlya megegyezik a többivel, feltehetően fél liter :) A habjában egy heregolyó és egy ordító sárkány tűnik ki. Ízre megfelelő. Két, háromkortyos tesztemnél egy kis büfi kíséretében kis penészes gomba halvány emléke villant fel a fejemben, amit nagyapám minden sajt penészesen jó akciójában kóstolhattam. Egyébként hiba nélküli fogyasztható, megkockáztatom hogy egy kimerítő szexuális élmény (legyen az egykezes vagy többkezes) élmény utáni folyadékpótlásra is alkalmas. A tippem:

 

 Lacika: Őszintén meg kell, hogy mondjam én már ittam ilyen sört. Szerintem jó. Ennek van egy másik változata ami 4.9% vol-os, de szerintem ez jobb (5.2% vol :)). Színre szerintem teljesen jó, bubi rendben van, szagra is kafa. Véleményem szerint meccs nézéshez teljesen tökéletes. Ár érték arányban ott van. Csak ajánlani tudom!!! Vegyétek, igyátok, érezzétek jól magatokat tőle. Eredmény:

 

5. 19:40 Argus, ár:139 Huf, 5.0% Vol. (Szerintem lengyel, Lidl)

Gyuri: na ennek olyan íze van mint az egyszer kihányt sörnek. Gyengéden símogatja a mandulámat: "gyere vissza, gyere vissza". Na de engem nem olyan fából faragtak. Egy kicsit talán még büdös is. A bubi is hiányzik legalább azt ne hagyják ki belőle. Nagyon érzik rajta hogy "olcsó" sör:

 

 Andor:  .Szóval szerintem: én szeretem a barna félbarna söröket, ennek a színe kissé félbarnásra hajaz.Albániában való tartózkodásom folyamán találkoztam hasonló sörrel aminek a neve Korca volt. Bubiban ok, nem könnyeztet. Két korty teszten sem olyan gáz, végülis egy félig fél barna sörnek felel meg. Érdekes hogy az én poharamban barnábnak látszik mint a Gyurájéban. Hmm. Én Zlaty Bazantos korsóból iszom. Na de visszatérve, a lényegre, íze nekem megfelelő nekem olyan Borsodis, bár ez Lacikáéknak nem tetszene. Csillagnézéshez, csirkekoppasztáshoz, és bográcsban chilis bab főzéshez ajánlom. Értékem nincs, de a sörnek:

Lacika: Hááát meg kell, hogy mondjam kezdem azt érezni, hogy már a söröknek nincsen íze. Szagra jó, bubira is rendben van, iható. Lassan megiszom tehát a jó. Igazából a szinét nem láttam, biztos jó. Most lezárom a szavazást, többet nem írok ezen bejegyzésben, majd csak a kovetkezo sorre (PÁKÓ).

 

6. 20:38 Welsen Burge, ár:139 Huf, 4.0% Vol. (Legyen magyar, Real)

Gyuri: Na lessük meg az utolsót (húúú ez nagyon édes). Majdnem olyan mintha egy rossz pálinkát innék. Lehet hogy a fokhagyma pálinka a hibás....
nem hiszem...

Na nekiugrok még egy kortynak: legutóbb úgy adódott hogy az utolsó TEsco sör volt a legjobb... na most nem úgy van. Ez nem a befutó.
És mivel úgy döntöttünk a kísérlet végén mindenkinek lesz tetkója, megyek és felüttettm :)) a sárkányt.

 


Andor: Bakker. Ez első szaglásra egy f.s.  Szagra is szaga van, mint egy vizesen mosógépben benthagyott alsógatyának, konkrétan egy 14 éves suhanc kalandja a tejjel és a vodkával kalandja utána azaz "rejtsük el a gatyót anyu elől hogy ne tudja meg hogy beszartunk" című történet végett. Higgyétek el hallottam ilyet : jelenlévők kivételek :) Bubira ok. Két korty teszt amit bevallok most már hogy 4 korty teszt, kissé borzongató, nem olyan rossz mint amire számítottam. Lehet a fokhagymás beszél belőlem. Még 3 korty, nem jött vissza. Tulajdonképpen egynek elmegy így X sör után. Azért huzamosabb idei fogyasztását nem ajánlom! Hogy mihez? Távolbanézéshez, krumpliszedéshez , és egyéb alkoholfogyasztást igénylő tevékenységhez ajánlom. Értékelése:

 

 

Lacika: Meghozta a sör a hatását :) Van baj nem kevés. Tanúlt barátaimmal ellentétben, nem nagyon jönnek az ihletek :) Értékelés: egy kicsit keserű, de jó, bubira jó, a doboza nekem nagyon bejön. (No meg a BARAC félidőben vezet 5:0-ra, most már 6:0) :) a gépezet megy tovább, nincs itt semmi baj :)

Pontszám:

 

Címkék: teszt sör alkohol olcsó beer gyuri lacika kecső

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr703234250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wowerman 2012.06.17. 12:26:58

Kőbányait miért nem próbáltátok ki? Vagy az még nem az olcsó kategória?
süti beállítások módosítása