Épp most olvastam a hírt miszerint Csisztu Zsuzsát megszivatták egy kicsit, külföldi örökléssel kapcsolatban, és már meg is nyerte az év lúzere díjat :) érdemes elolvasni a cikket itt!

Ahogy olvasgattam nekem is bevillant hogy épp mostanában adtam el az iPad-met és arra is bejelentkeztek külföldi csalók, számszerint kettő, helyszerint Nigériából. Igen, igen a jó öreg fekete kontinens. :)

Szerencsére utána kerestem az e-mail címnek, és csodák csodájára "Mr. Torres" már évek óta feji a magyarokat.

Nekem sem kellett több, gondoltam akkor már benne vagyok a dologban én is :)
Íme az első levele:

hello seller
   i saw you item auctioned and i want to know  if this item available for sale...How many unit do you have for sale.. whats the final price in Euro

Azért kicsit gyanús lett hogy igazából még csak alkudni sem akar és 100 eurót szánt postaköltségre.

Megegyeztünk és már jött is az igazolás a banktol, hogy ő már utalta a pénzt és amint a bank kap egy igazolást hogy megérkezet az áru már küldik is tovább. Rákerestem erre a dologra és tucatnyi ilyen igazolást talátam a neten más nevekkel ugyan, de azonos biztonsági számmal :)


Gondoltam akkor én is trükkös leszek, és kitöltöttem egy FedEx-es csomag feladó papírt, szépen lehamisítottam mindent. Persze a nagy sietségben elfelejtette elküldeni nekem a címet :) de nem baj mert neten megtaláltam a kuzin nigériai címét is :)

Miután még mindig nem jelent meg a pénz a számlámon, ők meg sírtak hogy nem hiszik el a dolgot, írtam nekik egy szívhez szóló levelet amiben közöltem hogy: "Sajnálom megszívtad"
Belinkeltem egy Photoshop tutorialt kezdőknek hogy jobban menyjen az okirat hamisítás, és egy olyan oldalt, ahol gyűjtik ezeket a neveket, a gyerekről komplett életrajz van 2010. áprilisa óta :)

Na a lényeg ha eladtok valamit, nigériára mindig gyanakodjatok :)

Címkék: csisztu nigéria csalók

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr143279583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrian Higareda 2014.06.12. 07:54:28

Hello!
Most találtam a poszt, miközben a kutatás ebben a kérdésben. Én is kaptam egy titokzatos ajánlatot a kétes vevő. Úgy tűnik, úgy döntöttek, hogy cél Latin-Amerikában most.
Köszönjük, hogy írt erről!
Én nem beszélek magyarul, úgyhogy én vagyok a "Google fordítás". Sajnálom, ha ez a szöveg nehéz megérteni.
Egészségére!
süti beállítások módosítása