IT szakemberek, és a furcsa hang

 2012.02.13. 13:47

Mind a hárman elmélyülve melózunk az irodában. Egyszer csak hallok egy furcsa sípolást. Lewi megkérdezi:
- Srácok ti is halljátok ezt a sípolást vagy csak az én fülem cseng.
- Én is hallom! - feleli Joe
- Én is! - mondom, és megnyugszunk hogy nem vagyunk hülyék.

1-2 mp-vel később.
Joe: - ez a rohadt Chrome nem tud csatlakozni a server-hez.
Lewi: - nekem meg ez a rohadt Oracle szarakodik.
Én: - Nem tudok rámenni remote-al a server-re....

1-2 mp....
Bazdki..... a server szünetmentes tápja kért segítséget az előbb.....
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr444101445

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása