Sokan mondták hogy rég próbáltunk már ki új söröket. És mivel itt van a foci Eb... mit is csinálnánk.... sörözünk.

Ezúttal a Real-ba, a CBA-ban és a Spar-ban jártunk, hogy összekukázzunk 6 db sört a teszthez. Közben pedig hajrá Magyarország a Norvégok ellen. Aztán majd Eb. És tisztelettel a kontinens tornára, minden sör után kiteszünk egy szurkoló csajt :)

A szabályok a régiek:

Ismét 6 db sört fogunk megkóstolni, aminek a kiválasztási szisztémája nagyon egyszerű volt: amihez nem merünk hozzányúlni és az alkoholtartalma minimum 4% legyen.

A pontozási rendszer: 1-5-ig. 1=kuka 5=ezentúl csak ezt iszom

Lacika: Borsodi
Jómagam: Borsodi (bár mostanában kicsit veszített a fényéből)

Előző részek itt találhatók: Vol1.; Vol2.!

Az oldal természetesen folyamatosan frissül.

1. Golden Fox Beer, ár: 159 Huf, 4.0% Vol. (EU)

DSCF7233.JPGNagyobb méret!

Gyuri: Ez az a sör amiről semmit sem találtam a neten. Így aztán nem tudom hol gyártják és ki. A CBA-ban csak egy darab volt... annyira új. Gondoltuk akkor elfelezzük és úgy próbáljuk ki. A boltos néni a lelkünkre kötötte hogy ha elkészül a teszt juttassuk el hozzá, mert kíváncsi milyen. Ha jó akkor vesznek még. :)
Nekem egyébként tetszik a design, olyan rókás. tetszetősen szép a színe (mondja ezt egy színtévesztő), de elég pici bubik vannak benne, és az íze is kicsit tompa. Én kicsit hiányolom belőle a karakteres ízt...egy kicsit olyan semmi. Többet vártam ettől a sörtől. Nálam ez 3.
p3.gif

 

Laci: Sziasztok! Ismét eljött az ideje a nagy sörtesztnek. Az első sör hm...Nem csodálom, hogy a CBA-ba csak egy tálcával mertek rendelni. Számomra olyan íze van, mint amikor nagyon szétcsapod magad este és másnap innál egy gyógy sört, de annyira rossz íze van, hogy inkább nem is kívánod. (persze ilyen ritkán van, de évente egyszer megesik). Kevés a bubi így olyan, mintha vizet kortyolgatnánk. Az ízvilága olyan mint a kocsi csomagtartójában hagyott 2 hetes bubis víz.
p15.gif

2. Pittinger, ár: 144 Huf, 4.2 % Vol. (Ausztria)

DSCF7235.JPGNagyobb méret!

Gyuri: Huhh nehéz így írni hogy egy tátongó német suni kacsingat rám :) szóval a sör.... nekem ez sem az igazi. szénsav szinte semmi, és van egy kis mosogató lé utóíze :) csak annak tudom ajánlani akinek tényleg van mosogatás fétise :)
p2.gif

 

Laci: Az első után nekem ez tiszta felüdülés. Van benne annyi bubi, hogy még büfit is elődiézet (lehetne egy kicsit több, de korrekt). Név alapján lehet ez Dopeman (Pityinger) söre. Az íz világa nem annyira karakteres, de iható. Nem mondom, hogy mostantól ezt fogom venni, de ha csak ilyen sör lesz a boltban, akkor megveszem szomjoltónak. Olyan sör íze van. Igazából nem tudnám semmihez sem hasonlítani, se rosszat, se nagyon jót nem tudok róla írni.

p3.gif

3. Neuberg, ár: 155 Huf, 4.0 % Vol. (Dreher Gyár, Hungary)

DSCF7236.JPGNagyobb méret!

Gyuri: Na most vagy én kelltem két bal lábbal, vagy tényleg kicsit szint alatt vannak ezek a sörök? Ebből nem lesz tündérmese... a korábbi tesztjeinkben mindig akadt 1-2 sör amelyik azért megütötte a szintet...eddig ez itt hiányzik. Ennek is van egy kis furcsa mellék íze, és nem is túl intenzív... nekem... :) Jó indulat 3-as azért jár. (bár lehet hogy csak a norvég-magyar kézi selejtező eredménye szépíti meg a dolgot) :)
p3.gif

 

Laci: Olasz szurkolóként a fenti képet látva… hááát végülis nem rossz (már mint a sör). A bubit itt is hiányolom mint az első sörnél. Izomból öntöttem a korsóba, de minimális hab…mire felért a pohár tetejére már szinte nem is volt semmi habja. No de nem is a hab miatt isszuk. Ízre olyan semleges, iható de azért nem fogok rászokni . Viszont a csomagolás tetszetős.
p2.gif
317947_425181414183377_612651068_n.jpg

4. Sárkány, ár: 139 Huf, 4.5 % Vol. (Heineken Gyár, Hungary)

DSCF7237.JPG

Gyuri: Bocs a horvát drukkerek miatt, valahogy nagyon passzolt a sörhöz :) no akkor a sör: első látásra igen kívánatos, bő habbal, megfelelő bubival. Hallottam már erről a sörről, de kipróbálni még nem mertem. Nekem ennek is egy kicsit furcsa az íze. Olyan kommersz, és vágyom egy "normális" sörre. Megiszom mert sört nem öntünk ki, de azt hiszem nem kerül fel a karácsonyi "whis-list"-emre. :)
p15.gif

 

Laci: Be kell vallani, hogy már ittam ilyen sört, de akkor sem ízlett valami jól. Megyei I. oszt.-ban játszottam akkoriban (foci) és a hazai meccsek után volt olyan időszak amikor ilyen sört kaptunk. Egy kezemen megtudnám számolni kinek ízlett (persze elfogyott, jó magyar módjára (ingyen sör :))). Csak hogy az ízről is írjak valamit…hasonló az első sörhöz, de egy fokkal jobb (mosogatólé valami fasza fűszerezéssel). Habja van, még rendesen meglepődtem, hogy nem tűnt el olyan hamar :) Hááát ilyet sem fogok többet magamtól venni.
p2.gif

5. Rocky Cellar, ár: 179 Huf, 4.0 % Vol. (Dreher Gyár, Hungary)

DSCF7239.JPGNagyobb méret!!

Gyuri: Na valaki kezdi visszahozni a bizalmat az olcsó sörökben. Nem mondom hogy Európa bajnok (milyen briliáns szófordulat), de szerintem ez ihatóbb mint az eddigiek. Nagyjából minden van vele, és nincs kellemetlen utó-, mellékíze. Ha csak ez van a polcon szerintem vedd le. (ha van más, olvass vissza) :)
p35.gif

Laci: Az az igazság, hogy a mostani választásunk nem sok sikert hozott eddig. Úgy érzem, hogy sikerült eljutnunk a legalja sörökhöz. Sajnos megint a hab jut eszembe...egy ideig tartotta magát, de nem sokáig (töltöttem, ki vittem a dobozt a kukába és mire vissza értem semmi hab). Ízre olyan 1. és 3. sör közé tenném…tehát nem nagyon van íze. Bubira elég gyenge. Se kellemetlen, se felemelő érzés, hogy sört iszok. Bár így hogy közben semlegesítjük pezsgővel az előző sört egyre inkább kezdenek ízleni. De azért nem kap dicséretet.
p35.gif

6. Royal Helles, ár: 155 Huf, 4.0 % Vol. (Pécsi Sörfőzde, Hungary)

DSCF7240.JPG

Gyuri: "Mi maradt Laci?" - kérdeztem, már-már lemondóan a mai napról (mivel a görögök tovább jutottak). - "Remélem ez nem baszik ki velünk!"... na majd most kiderül.
De kibaszik. : ) Na azt hiszem elég bukó ez a nap. Egy 3-asnál ez sem jobb. Valahogy minden hiányzik belőle ami kell egy sörhöz. Alig várom hogy felüssek egy "rendes"sört. 
p3.gif

 

Laci: Pizza után jól esik egy sör, de gyakorlatilag nem ilyenre gondoltam. Ez sem sorolható a jó sörök táborába. Egy kicsit mellé fogtunk a mai sörteszten. Szerintem a legfinomabb ital a sörök közti semlegesítésre használt édes PEZSGŐ volt. Bubira, habra, ízre igen gyenge. Bár már ittam ilyen sört régebben (akkor 99,. HUF volt akciósan), de ha tehetem nem ilyet fogok venni. Szóval már ennyi. Várom már, hogy bontsam a jó kis HB-t  (mert azért sört nem öntök ki), csak, hogy még ma igyak egy jó sört.
p25.gif

Konklúzió:
Gyuri: Na vazze... Eléggé melléfogtunk. az eddigi sörteteszteken mindig sikerült valahogy kihoznunk hogy az olcsóbb sörök is ugyan olyan jók, de ma ezt nem sikerült igazolnunk. Azért ne adjuk fel, olvassunk vissza, van ott olcsóbb jó sör. A javaslatokat szívesen vesszük, ajánljatok nekünk söröket, mit próbáljunk ki legközelebb :)
És persze köszönjük hogy velünk tartottatok :)

Laci: Mint azt olvashattátok nem igazán sikerült jó söröket kiválasztani…igaz egy tesztnek ez a lényege, hogy nem biztos a jó sör választása!

A mai nap pozitívumai: Magyarok (kézilabda) ott vannak a VB-n. EB meccsek jók voltak. Pizza finom volt. Pezsgő tökéletesen semlegesítette az előzőt (bár nem annyira, hogy  finom legyen a következő)

Negatívum: SÖRÖK

Van még kb 1-1.5 dl söröm…várom már hogy bontsak egy HB-t (valami korrekt sört).

Címkék: teszt sör alkohol olcsó beer gyuri lacika kecső

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr404592597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.06.16. 22:49:29

bocsi, szét volt fagyva a blog.hu, és csak az első 4 sör tesztje látszott :-S

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2012.06.16. 22:51:11

@ap: Folyamatban :) most jön az utolsó :) Neked van esetleg tapasztalatod ezekkel a sörökkel? :)

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.06.16. 23:25:06

az igazat megvallva még sosem mertem ilyen söröket levenni a polcról. amíg a soproni/ászok folyamatosan 160-180-200 Ft magasságában kapható és sokszor a gössert és a pilsner urquellt is 200 ft alatt árulják akcióban addig inkább ráköltöm az a +20-40 forintot és azokat iszom :)
de a hármas teszttől kedvet kaptam és lehet hogy az évi keripartinkon csinálok haverokkal egy vaktesztet az itthoni "középkategóriából" :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2012.06.16. 23:36:43

@ap: Pont ezért találtuk ezt ki :) amit Te is mondasz, és a korábbi tesztekben találtunk iható söröket olcsóbban is :D
Jó kerti partit :D

Rodolfo63 2012.06.16. 23:38:59

nekem a kedvencem a lidl kincse, a BEER márkanevű sörjellegű termék :) kostólni még nem kóstoltam sose, de ilyen névvel nem lehet csalódni :)

Dr_utcai_arcos 2012.06.17. 00:09:58

@ap: Mi megcsináltuk, a Tecsó 56Ft (plusz üveg) sörét mindenki eltalálta :).Nem is értem, hogy.

Dr_utcai_arcos 2012.06.17. 00:10:46

Az RC 180-ért már nem az alja kategória.

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.06.17. 00:22:19

@Dexxter182: az első teszt utolsója felkeltette az érdeklődésemet, kár h az útiköltség végett nekem az nem annyira olcsó sör :-S

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.06.17. 00:24:01

@Dr_utcai_arcos: nem felismerős tesztre gondoltam, hanem h jelöletlen poharakba kitöltve 10-15 sör közül melyikre ki mit mond, kinek melyik mennyire ízlik, és melyik lesz a győztes :)

hattyú 2012.06.17. 07:21:00

Bátrak vagytok :) én sosem merném ezeket meginni... :)

Dr_utcai_arcos 2012.06.17. 07:32:02

@ap: az volt, megkóstolta mindenki és az első korty után mondta, hogy na ezt a szart neee :).Sajnos itt derült ki az is, hogy a Heinekent szeretem nem a Drehert, pedig Isten látja lelkemet, ezt sose állítottam! Na de a számok kemény dolgok.

kamasoft50 2012.06.17. 07:44:39

Vajon honnan származnak a noname sörök? Csak nem Kínából? Persze lehet, hogy olcsó, hazai...

2012.06.17. 08:09:21

Bocsi, de a Rocky Cellar alkoholtartalma nem alacsonyabb 4%-nál? Úgy emlékszem egyszer a haverommal megittunk egy tálcával, és még muszáj volt valami éjjel-nappalit keresni ráckevén valami gyors altatóért, ami úgy emlékszem nem volt egyszerű menet. :)

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2012.06.17. 09:04:37

Ti ezeket tényleg ihatónak találtátok?

Pollen · http://indafoto.hu/pollen 2012.06.17. 09:32:33

@kamasoft50: Jobban járnánk, ha Kínából származnának, kint jobb sörök vannak mint itthon.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2012.06.17. 09:36:07

@DICKtátor: Hát a dobozra 4.0% van írva :) remélem nem vágtak át minket :)

Leevanclif 2012.06.17. 10:40:09

Minden tiszteletem,hogy ezeket meg mertétek inni.
Nekem kedvenc serem a Krusovice,csak azt magyarázza el valaki,hogy a cseh kb 130 forintos haszonnal terhelt árból,hogy a túróba lesz itthon 300 feletti???Elvileg ugye unijóóó van mindkét országban,nincs vám,áfa + egyéb úri huncutságok,akkor most,hogy van ez?
Ott:
nakup.itesco.cz/cs-CZ/ProductDetail/ProductDetail/2001019464324
Itt:
www.argep.hu/trend/KRUS/Krusovice.html

Pesti Lokista 2012.06.17. 11:34:41

na ti se ittatok még jó sört, ha nektek a HB "korrekt"! eleve, amiből ti iszogattok, a fémdoboz, már alapból posványt csinál még a jobb sörökből is. ráadásul, az a HB, amit itthon kapni, a dreher sörgyár elfuserált terméke, köze sincs az eredeti müncheni sörhöz...

Llychllyn 2012.06.17. 12:25:19

vannak azért még komoly versenyzők: a Tikettes nevű sör (esküszöm, ilyen is létezik - vagy legalább létezett) a világ leglassabban fogyó söre, a Hermann Müllernek pedig paradicsomíze volt. Egy barátom szerint inkább pitypang-ízű volt, de azt hiszem, hogy egyik sem jelent túl sok jót egy sörnél.

Anno a műanyag palackos Jager még nem is volt rossz, az megér egy tesztet, ha véletlenül rábukkantok valahol... Illetve anno találtam egy cseh Red Drak (?) nevű vörös sört, az is érdekes volt.

A Borsodi viszont szerintem iszonyú, én inkább maradnék a Pilsnernél, mert egy büdös sznob vagyok.:)

2012.06.17. 12:48:45

@Leevanclif: A magyarországi fogyasztói ár az a fuvarozási költségeket és a magyarországi általános forgalmi adót is magában foglalja!

Jokerpofa 2012.06.17. 13:05:37

Ezeket tényleg sörnek hívják?

bucbuc 2012.06.17. 13:11:13

Én ha tehetem a munkásoknak a lidl csodáját a balatoni világost veszem, fél lityi 76+üveg.
Eddig nem panaszkodtt egyik se.

BHJ-962 2012.06.17. 13:15:14

@DICKtátor:
Értem én,de kint is áfás áron van,ekkora különbség nincs a két ország áfája között.A fuvarozási költség :Kb 600 kilométer a távolság,ez visszfuvarban kb 200000 HUF és egy kamion elhoz 30 tonna sert egyszerre ,ráadásul a gyárban véve valszeg jóval olcsóbb nagy tételben,mit a kinti tecsóban.Valaki itt nagyot akar kaszálni, de nem megy,mert ilyen áron én(+más) se nagyon veszi meg,bármennyire szeretem(jük).
(gyanítom a "hazai" sergyár lobbi áll az ár mögött,mivel szinte minden eredeti ,külföldi, jó minőségű sört,horror áron árulnak!)

bucbuc 2012.06.17. 13:25:12

@BHJ-962: Itt _minden_ jóval drágább mint máshol.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2012.06.17. 13:34:35

@bucbuc: A munkásaid panaszkodtak már valamiért? :)Egyébként meló után, közben én is sok mindent megiszok :D

KREATOR 2012.06.17. 13:38:24

Brusszelbe a Deliriumba kell menni kostolgatni:)ott vannak igazi sorok...www.deliriumcafe.be/

BHJ-962 2012.06.17. 13:40:39

@bucbuc:
Na látod ez sajna igaz.
De azért van jó példa is,aki szereti ( és olyan ember nincs aki nem),annak jó hír, a Metroban a 0,5 dobozos Karlovacko 215 jó magyar pénzért elvihető!!

pizzaboy 2012.06.17. 14:24:14

Mégis mit vártok ezektől a kamu söröktől? 4% alkohol? Az igazi 4,5, de inkább 5nél kezdődik.

Viszont örülök, hogy a pittinger belekerült, már a neve is szenzációs a maga nemében. Olcsó sörök közül inkább a tescoban próbálkozzatok a tecso lager a maga 5%-val 100x többet ér, mint itt bármelyik sör.

ui: próbáljatok 3 összetevős sört keresni (víz, árpamaláta, komló), mert igzából ezek nevezhetőek minőségi söröknek. Semmi kukoricadara, komlókivonat, antioxidáns, E242. Sajnos mióta a borsodi, meg néhány magyar cég átvett import söröket hazai gyártásra, teljesen szétbarmolták az összeset. (pl a löwenbrau is 3 összetevős volt eredetileg.)

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.06.17. 23:44:21

@Dr_utcai_arcos: hogy a drehet és a heineken nekem bejövős lesz azt nem hinném, nekem azok számomra nagyon édes sörök :) kezdő sörözős koromban még drehert ittam, de múltkoriban megkóstoltam és azt hittem cukrozott vizet iszok :D

bonafide 2012.06.18. 01:01:34

@pizzaboy: A Zlaty Bazant az pont ilyen víz-árpamaláta-komló kombó, most nálunk a Lidiben 178 a 0.5-ös dobozos, azt iszom mostanában ;)

bonafide 2012.06.18. 01:02:53

@bonafide: Ja, és 5%, úgyhogy a Rocky Cellar 179-ért bekaphatja! :D

pizzaboy 2012.06.18. 10:51:16

@bonafide: Hétvégén - szigorúan tudományos célból - teszteltem az Argust (szintén lidli) és meglepő, de az is 3 összetevős. A vol.2 postban volt is szó róla.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2012.06.18. 14:08:21

Rocky Cellar 3 és fél? Hol éltek? A csapból is sörízűbb dolog folyik! Borzalmasan nívótlan szar, bármelyik 100 forintos import 3%-os fos megveri.

colorpont 2012.06.18. 14:15:17

a sárkányt jó lehúztátok, nekem kimondottan ízletesnek bizonyult, az olcsó sörök kiemelkedő alakja, jól behűtve még finomnak is mondanám ...

a helyi gettó éke
süti beállítások módosítása