Mikor először láttam nem hittem a szememnek. Mikor még másnap is láttam gondoltam ezt már le kell írnom :)

Vasárnap reggel olvasgatom az nso-t, és egyszer csak meglátom a népsport ketrecben a bomba hírt: "Egyszerre hördült fel a Camp Nou".

Na mondom erre kíváncsi vagyok, láttam azt a meccset, nem történt semmi izgalmas, ment a kézilabda, én meg egyszer csak elaludtam. Talán még az lehetett, amikor Tello feldobta magát a 16-oson belül, és a "vérbarszás" kommentátor is csak annyit tudott mondani a visszajátszás útán (amit egyébként már oly sokszor hallottam barca meccsen): "Hááááttt, végülis a keze ott volt!".

De NEM! Arról van egy poszt, hogy Thiago levett egy labdát! Tényleg szépen vette le de ennyi. KÉT NAPJA!

Eközben Pamplónában a Real Madrid 5-öt rúgott, Benzema az 5-ös sarkáról kapás gólt ragasztott a hoszzú felsőbe, Ronaldo jó 30 méterről bombázott a kapuba, Higuain pedig parádésan emelte át a labdát a kapus fölött.

Ezek ellenére, rendesen kutató munkát kellett végeznem hogy olvashassak a meccsről másnap. 

Nagyobb méret!! 

ÓÓ ha na akkor gyorsan frissítés... tovább mentem az index-re és találtam egyből egy real cikket: " C. ronaldo felrúgta a labda elől Higuaint"

Ezek még a meccset sem látták szerintem. Azt hiszem ez már tényleg No Comment!


 

Címkék: barcelona ronaldo la liga benzema cheater real mardid

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr224355403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reload 2012.04.02. 12:17:46

És ez neked miért is fáj? Ja mert aki nem a realt élteti és fényezi az egy szar. A barcáról szóló cikkeket nem kell elolvasni, megnyitni, foglalkozni vele és megkíméled magad és a környezeted a felesleges feszültségtől. ;)

Sam the Ace 2012.04.02. 12:31:18

Ez tényleg igaz. A Madrid parádés gólokat lőtt, nagy meccset játszott, de valahogy mégsem erről cikkeznek.. Ha a barca játszotta volna ugyanezt, ilyen gólokkal, akkor még mindig címlapon lennének, de hát ez van. Most katalónia a divat, ez is elmúlik egyszer..

holvanataskam 2012.04.02. 14:04:36

...és ilyen dolgokról írnak a gyökerek..!!

todod mi még nagyobb gyökérség?
erről poszolni

*forever alone

holvanataskam 2012.04.02. 14:13:27

amúgy igazad van, az tényleg nem hír, h cr egy önző majom

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2012.04.02. 14:14:52

Szomorúnak tartom azt a tényt, hogy a kedvenc focicsapatomat, a média lejáratja. És csak a negatív dolgokat jelenteti meg róla, vagy ha nincs kitalálnak. Míg a barszából média messiást csinálnak. Pedig egyik csapat sem jobb erkölcsileg a másiknál! Csak a barszában jelenleg nagyobb a média potenciál.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2012.04.02. 16:02:42

@Reload: Senkit nem kell senkit éltetni, korrekt tájékoztatás kell.
süti beállítások módosítása