Tegnap ismét elkövettem a hibát. Leültem Barcelona meccset nézni.

Unalmamban már több Barca meccset is megnéztem (kellemesen elalszok közben), de jó pár "téves" ítélet miatt megfogadtam, nem nézek többet Barca meccset. De a Real meccs után gondoltam Ballesteros-ok gól nélküli döntetlent ki tudnak hozni a meccsből. :)

Nem is tévedtem sokat.... Még gólt is szereztek. Aztán jött a 72 perc, Cuenca kap egy labdát, finoman ütköznek a 16-oson belül, aztán egy "lájtos" karatemozdulattal a védő után rúg... mindenki fújtat egy nagyot a kocsmában: "Huhh lefújták!"

bloggif_4f8ad70ce4b1c.gif

Aztán röpül egy sárga lap és 11-es.... Még a Barcelona drukkerek is kerek szemekkel néztek, hogy ez meg hogy, vagy mi. De igen, 11-es, a kis hobbitot nem hagyják lemaradni a gól lövő listán (se). De ennyire látványosan elcsalni egy meccset... szerintem a spori régen a Reac-ban fújta a sípot edzésen :)

Azt magyarázzátok meg nekem, hogy a "világ legjobb" csapatának miért ilyen gusztustalan módon kell nyernie?!
Ha ők a legjobbak akkor miért nem nyernek tisztességes férfias küzdelemben?? Kezdek átszokni az angol bajnokira.

És rájöttem miért mondták mindig azt hogy a spanyol bajnokság bohócliga... azért mert csak egy csapatot engednek nyerni...

Egy ilyen felvezető után kíváncsi leszek a Chelsea-t ráültetik-e a bírók a szopóroller-re szerdán :)

És hogy miért is írtam le?? Mert senki sem írja le! Ilyesmivel nem foglalkozik a média...

A bejegyzés trackback címe:

https://ubisali.blog.hu/api/trackback/id/tr424444880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zeus24 2012.04.15. 19:34:38

Találtam pár helyesírási hibát

Tegnap ismét elkövettem a hibát. Leültem Real Madrid meccset nézni.
Unalmamban már több Real meccset is megnéztem (kellemesen elalszok közben), de jó pár "téves" ítélet miatt megfogadtam, nem nézek többet Real meccset. De a Barca meccs után gondoltam Ballesteros-ok gól nélküli döntetlent ki tudnak hozni a meccsből. :)
Nem is tévedtem sokat.... Még gólt is szereztek. Aztán jött a 72 perc, Mourinho kap egy labdát, finoman ütköznek a 16-oson belül, aztán egy "lájtos" karatemozdulattal a védő után rúg... mindenki fújtat egy nagyot a kocsmában: "Huhh lefújták!"

Aztán röpül egy sárga lap és 11-es.... Még a Real Madrid drukkerek is kerek szemekkel néztek, hogy ez meg hogy, vagy mi. De igen, 11-es, a kis Ronaldot nem hagyják lemaradni a gól lövő listán (se). De ennyire látványosan elcsalni egy meccset... szerintem a spori régen a Reac-ban fújta a sípot edzésen :)

Azt magyarázzátok meg nekem, hogy a "világ második legjobb" csapatának miért ilyen gusztustalan módon kell nyernie?!
Ha ők a második legjobbak akkor miért nem nyernek tisztességes férfias küzdelemben?? Kezdek átszokni az angol bajnokira.
És rájöttem miért mondták mindig azt hogy a spanyol bajnokság bohócliga... azért mert csak egy csapatot engednek nyerni...
Egy ilyen felvezető után kíváncsi leszek a Bayern-t ráültetik-e a bírók a szopóroller-re szerdán :)
És hogy miért is írtam le?? Mert senki sem írja le! Ilyesmivel nem foglalkozik a média...

Van aki így van aki úgy látja ;) de azért ne szomorkodj legalább valaki elolvasta...

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2012.04.15. 20:52:35

@zeus24: Valaki így látja, valaki nem látja! :)

De legalább megnyeretnek mindent a barcelona-val :)

És köszi hogy elolvastad!
süti beállítások módosítása